Monday 6 February 2012

NACES UTM 2011 : Batu Loncatan Kerjayaku....

Hurm...
mata aku masih belum sedia lelap....
bila terlihat akan koleksi gambarku ketika NACES UTM 2011.....
terkenang akan kisah suka duka aku disana sewaktu menjadi peserta disana...
koleksi gambarku telah menceritakan kisahku di UTM...

Ruang Wifi yg terdapat di Kolej Tun Razak.

smart jgk la tmpat nie.....asalkan aku selesa kat sini...haha...bilik aku tingkat 3 la...punya la tinggi..nasib baikla ada lif...kalo x....mmg bnyak la "energy" yg hbis kerana mnghasilkan "kerja" tuk naik atas,... ala mcm explaination Cikgu Petrus la plak...hahaha..





Hak Milik UTM....harta orang kena jga...sendiri mau ingatla..


Susun atur bilik
  




























Aku join powerpoint presentation yg berteraskan tema NACES UTM 2011 iaitu Sustainable Development. Pergh...serius aku cakap..tema nie agak sukar...kerana tema ini memerlukan pemahaman yg sngt mndlm....tambahan pula, pesaing kami rata2xnya terdiri drpd pelajar tahun 2 dan 3...sedangkan aku dan rakan2x hanyalah pelajar tahun1 UKM yg hnya berusia hmpir 3 bulan di alam universiti...walaupun sekadar mnduduki tempat ke 4 tapi kami cukup berbangga kerani kami mmpu mmpu memasuki final dan bersaing dgn pelajar2x yg lebih senior...


 
Fakulti Kejuruteraan Kimia Dan Kejuruteraan Sumber Asli kini lebih dikenali sebagai Fakulti Kejuruteraan Kimia

Kebetulan jmpa member..sebelah aku nie namanya Zulfie...ex-KML sama dgn aku..
Beberapa orang member aku yg belajar kat fakulti nie. Mereka adalah Aliudin Gotuwo, Kelvin Rawing Sebastian dan Zulfifitriah Binti Surdi. Kat fakulti yg lain pun ramai seperti Khairunnisa Abdullah, Mohd Hafizzudin Mustaffi, Muslihuddin Tungke dan ramai lagi la. Mmg trlalu ramai la drng kat sini. Kalo ikutkan rekod mmg ramai member yg nak apply kat tempat nie.

Power point Presentation sdng berlangsung


Punyalah nervous....mic pun bergegar...




Release tension slps buat presentation...
  
Persekitaran UTM drpd bngunan FKK


Institiut Ibnu Sina

Sesi fotografi sebelum ke Plaza Angsana dan seterusnya pulang ke UKM.....Gud Bye UTM...Nice to be here...^^



No comments:

Post a Comment